Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ | Atlas Security

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ

  1. H ATLAS SECURITY CENTRAL STATION η οποία στη συνέχεια χάριν συντοµίας θα αναφέρεται ως η «Εταιρία», δηλώνει ότι διαθέτει στην έδρα της Κέντρο Λήψης Σηµάτων συναγερµού, το οποίο στη συνέχεια χάριν συντοµίας θα αναφέρεται ως «ΚΛΣ», µε σκοπό να λαµβάνει σήµατα συναγερµού από τους συνδεδεµένους µε το ΚΛΣ πελάτες – συνδροµητές και να ειδοποιεί τις αρµόδιες κρατικές αρχές και τα δηλωθέντα από τον πελάτη εξουσιοδοτηµένα πρόσωπα. Το ΚΛΣ λειτουργεί σε 24ωρη βάση, είναι εξοπλισµένο µε µηχανήµατα σύγχρονης τεχνολογίας και επανδρωµένο µε ειδικευµένους χειριστές. Τονίζεται ότι ο συναγερµός αποτελεί µέσο πρόληψης και όχι καταστολής.
  2. Για τα σήµατα τα οποία αναφέρονται στο παρόν συµφωνητικό και τα οποία θα αποστέλλονται µέσω της σύνδεσης τηλεφώνου ή GPRS που λειτουργεί στον χώρο του πελάτη, σηµειώνεται ότι η Εταιρία ουδεµία ευθύνη φέρει για οποιοδήποτε πρόβληµα υπάρξει στην σύνδεση, µε αποτέλεσµα να µην σταλεί κάποιο ή κάποια σήµατα στο ΚΛΣ. Ο πελάτης έχει την αποκλειστική ευθύνη για οποιοδήποτε πρόβλημα υπάρξει στην τηλεφωνική γραμμή, επιβαρύνεται δε ο ίδιος με το σύνολο της χρέωσης των κλήσεων, πάντοτε με βάση την τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε τηλεπικοινωνιακού παρόχου που έχει επιλέξει, η δε Εταιρία ουδεμία οικονομική ή άλλη ευθύνη φέρει σχετικώς. Μη σωστή λειτουργία της τηλεφωνικής σύνδεσης ή μη σωστό κανάλι επικοινωνίας από τον πάροχο, πιθανόν να έχει σαν αποτέλεσμα ο συναγερμός να επικοινωνεί πολλές φορές με το ΚΛΣ, χωρίς το σήμα να μπορεί να φτάσει σε αυτό.
  3. Η Εταιρία δεν φέρει καµία ευθύνη στην περίπτωση δολιοφθοράς ή κακής λειτουργίας του δικτύου του ΟΤΕ ή άλλου παρόχου τηλεφωνικών ή ιντερνετικών υπηρεσιών ενσύρµατων ή ασύρµατων, που θα έχει σαν αποτέλεσµα την αδυναµία επικοινωνίας του συστήµατος συναγερµού µε το ΚΛΣ και κατά συνέπεια τη µη λήψη των σηµάτων. Στην περίπτωση µη λήψης σήµατος, η Εταιρία δεν δύναται και δεν υποχρεούται να προβεί σε καµία ενέργεια.
  4. Η υποχρέωση της Εταιρίας περιορίζεται µόνο στην κλήση για ενηµέρωση των αρµοδίων κρατικών αρχών ή/και των εξουσιοδοτηµένων από τον πελάτη προσώπων (υπευθύνων), στο συντοµότερο δυνατόν χρόνο και µόνο σε περίπτωση κατά την οποία το ΚΛΣ θα λάβει σήµα συναγερµού, ληστείας, προσωπικής απειλής ή φωτιάς (σήµατα άµεσης ενηµέρωσης). Αν το ΚΛΣ δεν λάβει κάποιο από τα παραπάνω σήµατα, για οποιοδήποτε λόγο και αιτία (όπως π.χ. βλάβη ή δολιοφθορά της τηλεφωνικής σύνδεσης ή της σύνδεσης GPRS), η Εταιρία δεν µπορεί να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια και ουδεµία ευθύνη θα φέρει. Στην περίπτωση που γίνει διάρρηξη στον προστατευόµενο χώρο µε ταυτόχρονη δολιοφθορά (µε παρεµβολέα σήµατος) της σύνδεσης GPRS, το ΚΛΣ δεν πρόκειται να λάβει κάποιο σήµα και φυσικά η Εταιρία δεν θα φέρει καµία ευθύνη για το συγκεκριµένο συµβάν.
  5. Συµφωνείται ότι η ενηµέρωση του πελάτη από το ΚΛΣ της ATLAS SECURITY για τα τεχνικά σήµατα (πτώσης µπαταρίας και διακοπής 220V),θα γίνεται µέσω e-mail ή και sms, µε αυτόµατο τρόπο. Ο πελάτης αποδέχεται και γνωρίζει ότι η αποστολή e-mail ή sms δεν έχει προτεραιότητα στα δίκτυα παρόχων (επιχειρήσεων παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών) και ότι εν γένει µπορεί κάποιο e-mail ή sms να µη το λάβει, λόγω βλάβης του συστήµατος αυτόµατης αποστολής, ή να το λάβει µε καθυστέρηση, χωρίς όµως να ευθύνεται γι’ αυτό η Εταιρία.
  6. Όλα τα λαµβανόµενα σήµατα από το ΚΛΣ θα αποδεικνύονται αποκλειστικά και µόνο από τα ηλεκτρονικά αρχεία και τις σχετικές καταστάσεις που η Εταιρία οφείλει να τηρεί για έξι (6) µήνες. Ο πελάτης, εάν θέλει αρχεία για χρονικό διάστηµα µεγαλύτερο των έξι (6) µηνών, µπορεί να φυλάει τα αρχεία που του στέλνει η Εταιρία µέσω e-mail (εφόσον έχει δοθεί) σε µηνιαία βάση. Η αποδεδειγµένη µη λήψη των αρχείων δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να διακόψει το παρόν.
  7. Η Εταιρία δεν φέρει καµία απολύτως ευθύνη αν οι αρµόδιες κρατικές αρχές ή τα εξουσιοδοτηµένα από τον πελάτη πρόσωπα δεν απαντήσουν στην τηλεφωνική κλήση, όταν χρειασθεί να ειδοποιηθούν. Απόδειξη περί της κλήσης συνιστά, αποκλειστικά και µόνο, η καταγραφή των κλήσεων (αριθµών τηλεφώνου) που κάνει η Εταιρία και µόνο αυτή, µε την άδεια του πελάτη και των δηλωθέντων από αυτόν εξουσιοδοτηµένων προσώπων. Οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών δεν παρέχουν κατάσταση κληθέντων αριθµών εάν εκείνοι δεν έχουν απαντήσει.
  8. Η σειρά µε την οποία θα ειδοποιούνται τα εξουσιοδοτηµένα πρόσωπα δεν είναι δεσµευτική για την Εταιρία και η υποχρέωση της Εταιρίας θα έχει πλήρως εκτελεσθεί αν κάποιος από τους ειδοποιούµενους απαντήσει.
  9. Η Εταιρία είναι υποχρεωµένη να παρέχει στον πελάτη και στα εξουσιοδοτηµένα από αυτόν πρόσωπα, οποιαδήποτε πληροφορία ζητηθεί, σχετικά µε τα σήµατα που έχει λάβει και µόνο γι αυτά. Απάντηση από τον χειριστή σε κάθε ερώτηση που αφορά στο σύστηµα του πελάτη καθώς και στον χώρο του δεν δεσµεύει την Εταιρία γιατί είναι εκτός των υπηρεσιών που συµφωνείται να παρέχει η Εταιρία προς τον πελάτη. Ο πελάτης δεν θα κάνει ερωτήσεις που θα αφορούν στο συναγερµό του καθώς και στον χώρο του, της µορφής: α. λειτουργεί ο συναγερµός µου; β. γίνεται διάρρηξη στον χώρο µου; γ. επικοινωνεί το σύστηµα µου; κ.λ.π., γιατί είναι αόριστες και δεν είναι δυνατόν ο χειριστής να γνωρίζει τι να απαντήσει, αλλά της µορφής α. πότε λάβατε σήµα όπλισης από τον συναγερµό µου; β. λάβατε σήµα διάρρηξης από τον συναγερµό µου; γ. πότε λάβατε το τελευταίο σήµα από τον συναγερµό µου;, ερωτήσεις στις οποίες µπορεί να δώσει απάντηση ο χειριστής αφού ελέγξει τα σήµατα που έχει λάβει από το σύστηµα του πελάτη.
  10. Ο πελάτης υποχρεούται να ακολουθεί τις οδηγίες που του δίνονται κάθε φορά από το ΚΛΣ για την καλή λειτουργία του συστήµατος, θα είναι δε αποκλειστικά υπεύθυνος για τη διαφύλαξη του απόρρητου κωδικού αριθµού αναγνώρισης (κωδικός ασφαλείας).
  11. Σε περίπτωση που από λάθος χειρισµό χτυπήσει το σύστηµα συναγερµού, ο πελάτης υποχρεούται να ειδοποιήσει άµεσα την Εταιρία για το λάθος και να δώσει τον κωδικό ασφαλείας που θα του ζητήσει ο χειριστής.
  12. Το παρόν συµβόλαιο δεν είναι και ούτε µπορεί να θεωρηθεί ως σύµβαση ασφάλισης οποιασδήποτε µορφής του ακινήτου ή των υπαρχόντων µέσα σ΄ αυτό αγαθών, µε την έννοια του κώδικα για ιδιωτική ασφάλιση και δεν παρέχει καµία εγγύηση σε σχέση µε τις ζηµίες του πελάτη, από οποιαδήποτε αιτία και αν προέλθουν αυτές, καθώς και τις σωµατικές βλάβες του ιδίου και των συνοίκων του.
  13. Ο πελάτης που επιθυµεί ή έχει συνάψει σύµβαση ασφάλισης µε οποιαδήποτε ασφαλιστική εταιρία, υποχρεούται (της Εταιρίας μηδεμίας ευθύνης φερούσης), να ζητήσει από την ασφαλιστική εταιρία να ελέγξει και χορηγήσει έγγραφη βεβαίωση ότι το εγκατεστηµένο σύστηµα ασφαλείας (συναγερµού) καθώς και οι όροι σύνδεσης πληρούν τις προϋποθέσεις και τις προδιαγραφές που αυτή επιθυµεί προκειµένου να προχωρήσει στην ασφάλιση. Την έγγραφη αυτή βεβαίωση, τόσο ο πελάτης όσο και η ασφαλιστική εταιρία που ο τελευταίος θα επιλέξει, υποχρεούνται διαζευκτικά να κοινοποιήσουν συννόµως προς την Εταιρία και η σύµβαση ασφάλισης µε την ασφαλιστική εταιρία ουδεµία δέσµευση µπορεί να παράξει για την Εταιρία ή τον εγκαταστάτη. Μετά ταύτα, τόσο η ασφαλιστική εταιρία όσο και ο πελάτης ουδεµία αξίωση έχουν έναντι της Εταιρίας ή του εγκαταστάτη, συντρεχουσών και των όρων και προϋποθέσεων της παρούσης. Ο πελάτης εάν λάβει αποζηµίωση από την ασφαλιστική εταιρία, τότε αναλαµβάνει ταυτόχρονα την υποχρέωση να αποζηµιώσει ο ίδιος την ασφαλιστική εταιρία, εάν αυτή απαιτήσει οποιαδήποτε αποζηµίωση από την Εταιρία. Σε καµία περίπτωση η Εταιρία ή ο εγκαταστάτης δεν είναι αντασφαλιστές της ασφαλιστικής εταιρίας του πελάτη.
  14. Η Εταιρία και ο εγκαταστάτης δεν φέρουν κανενός είδους αστικής ευθύνης ή άλλης ευθύνης έναντι του πελάτη ή και των συνοίκων του που πηγάζει από το παρόν.
  15. Ουδεµία υποχρέωση προς αποζηµίωση υφίσταται από την Εταιρία προς τον πελάτη στις περιπτώσεις που, για οποιοδήποτε λόγο και αιτία, το σύστηµα: α) δεν έχει τεθεί σε λειτουργία, β) έχει τεθεί σε λειτουργία µε κάποιες ζώνες κλειστές ή BYPASS, γ) δεν στέλνει στο ΚΛΣ σήµατα όπλισης και αφόπλισης, και αποδεικτικό των ανωτέρω είναι η καταγραφή των σηµάτων στα αρχεία της Εταιρίας, και δ) στέλνει τα σήµατα στο ΚΛΣ µέσω Internet-Cloud. Σε αυτήν την περίπτωση, το ΚΛΣ ουδεµία ευθύνη φέρει εάν δεν λάβει τα παραπάνω σήµατα καθώς ο πελάτης αναλαµβάνει αποκλειστικά την ευθύνη για τον τρόπο που επέλεξε να επικοινωνεί το σύστηµά του µε το ΚΛΣ.
  16. Σε περίπτωση που ο πελάτης θεωρήσει ότι έχει υποστεί ζηµιά από αµέλεια της Εταιρίας, υποχρεούται να ειδοποιήσει εγγράφως και επί αποδείξει την Εταιρία, άµεσα και όχι πέραν των 48 ωρών, δίνοντας την πρόσβαση στην Εταιρία να δει τον χώρο της κλοπής και παραιτείται παντός δικαιώµατος να ζητήσει την οποιαδήποτε απαίτηση από την Εταιρία εάν δεν την ενηµερώσει εγγράφως και επί αποδείξει εντός 48 ωρών από την στιγµή του συµβάντος.
  17. Η Εταιρία ευθύνεται για τις ζηµιές που θα προκληθούν στον συνδεδεµένο µε το ΚΛΣ χώρο, µόνο εάν λάβει σήµα άµεσης ενηµέρωσης και, λόγω βαριάς αµέλειας του προσωπικού του ΚΛΣ, δεν ειδοποιηθούν οι αρµόδιες κρατικές αρχές ή/και τα ορισµένα από τον πελάτη πρόσωπα, όπως πιο πάνω περιγράφεται. Στην περίπτωση αυτή η Εταιρία οφείλει αποζηµίωση στον πελάτη, η οποία σε καµία περίπτωση δεν µπορεί να υπερβεί το ποσόν των 2.000€, ακόµη κι αν η ζηµιά υπερβαίνει το εν λόγω ποσό, αξίωση για την οποία ο πελάτης παραιτείται ρητά.
  18. Απαραίτητη προϋπόθεση ισχύος του παρόντος είναι η πλήρης κάλυψη του χώρου µε σύστηµα συναγερµού σύγχρονης τεχνολογίας. Το εγκατασταθέν σύστηµα συναγερµού καθώς και ο τεχνικός που το εγκατέστησε είναι της απολύτου επιλογής του πελάτη, ο οποίος είναι και ο αποκλειστικός υπεύθυνος για τη σωστή λειτουργία του.
  19. Το σύστηµα συναγερµού πρέπει να συντηρείται από τεχνικό της επιλογής του πελάτη τουλάχιστον µία φορά τον χρόνο, µε έξοδα του πελάτη, ο οποίος έχει την υποχρέωση να αποστέλλει στην Εταιρία την βεβαίωση συντήρησης υπογεγραµµένη από τον εγκαταστάτη και στην οποία θα πρέπει να αναφέρεται ότι το σύστηµα λειτουργεί κανονικά.
  20. Σε περίπτωση βλάβης του συστήµατος συναγερµού, ο πελάτης υποχρεούται να την αποκαταστήσει άµεσα, προς αποφυγή άσκοπων κινητοποιήσεων της Άµεσης Δράσης, µε δική του ευθύνη και δαπάνη. Επίσης, στην περίπτωση που θα γίνουν αλλαγές ή προσθήκες στο σύστηµα συναγερµού, ο πελάτης οφείλει να ειδοποιήσει εγκαίρως την Εταιρία.
  21. Οι υπηρεσίες προπληρώνονται και παρέχονται για το χρονικό διάστηµα που αναγράφεται στο σχετικό παραστατικό. Η σύµβαση µπορεί να καταγγελθεί µόνο εγγράφως και επί αποδείξει και παύει να ισχύει, φέροντας τα αποτελέσµατά της από την 1η ηµέρα του επόµενου ηµερολογιακού µήνα. Επιστροφή χρηµάτων δεν γίνεται δεκτή σε περίπτωση που ο πελάτης έχει λάβει κάποιο δώρο ή έκπτωση. Σε ετήσιο συµβόλαιο το οποίο προκαταβάλλεται εφάπαξ δύναται να γίνει επιστροφή χρηµάτων επί των µη δεδουλευµένων µηνών αφαιρουµένου του ποσού των 65 ευρώ λόγω διαχειριστικών εξόδων και ως εύλογη ποινική ρήτρα από την προσβολή της οποίας ο πελάτης παραιτείται. Σε περίπτωση σύµβασης µεγαλύτερης διάρκειας που εισπράττεται µέσω κάρτας σε µηνιαίες δόσεις, γίνεται σαφές ότι, σε περίπτωση καταγγελίας, η χρέωση της κάρτας θα συνεχίσει να λαµβάνει χώρα και να ισχύει έως την είσπραξη ποσού ίσου µε 65 ευρώ ανά µη δεδουλευµένο έτος, πλέον της αναλογίας του ποσού αυτού για το τρέχον έτος καταγγελίας, λόγω διαχειριστικών εξόδων και ως εύλογη ποινική ρήτρα από την προσβολή της οποίας ο πελάτης παραιτείται. Σε οποιαδήποτε από τις ανωτέρω περιπτώσεις στις οποίες παρέχονται υπηρεσίες µέσω κάρτας Global Sim, γίνεται σαφές ότι, από την ορισθείσα διαδικασία επιστροφής χρηµάτων παρακρατείται εξολοκλήρου το κόστος του παρόχου της Global Sim, το οποίο σήµερα ορίζεται στα 4€/µήνα και όπως αυτό µέλλει διαµορφωθεί στο µέλλον. Οµοίως και για την υπηρεσία AtlasMed παρακρατείται εξολοκλήρου το κόστος του ασφαλιστικού παρόχου INTERAMERICAN ΒΟΗΘΕΙΑΣ, το οποίο σήµερα ορίζεται στο 1€/µήνα και όπως αυτό µέλλει διαµορφωθεί στο µέλλον. Η παρούσα σύµβαση ανανεώνεται αυτόµατα στη λήξη της µε την πληρωµή της συνδροµής. Σε περίπτωση μη εμπρόθεσμης πληρωμής, η Eταιρία δύναται να προβεί σε διακοπή των υπηρεσιών της από την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να επανασυνδεθεί στις υπηρεσίες της Eταιρίας (εφόσον έχει διακοπεί) και εξοφλήσει την οφειλή του εντός 5 ημερών από την ημέρα της διακοπή, δεν θα χρεωθεί τέλη επανασύνδεσης ύψους 9,90€ συν ΦΠΑ. Αποτέλεσµα της διακοπής θα είναι η µη λήψη σηµάτων στην περίπτωση που συµβεί κάποιο περιστατικό στον φυλασσόµενο χώρο και απαλλάσσει την Εταιρία από οποιαδήποτε ευθύνη.
  22. Για τις υπηρεσίες και όρους του παρόντος λαµβάνει γνώση ο πελάτης µε την ταχυπληρωµή που του στέλνει η Εταιρία 30 ηµέρες πριν την ανανέωσή της, καθώς και από την επίσηµη ιστοσελίδα της Εταιρίας στο διαδίκτυο www.atlasecurity.gr, στην οποία είναι ανηρτηµένοι.
  23. Η ευθύνη της Εταιρίας, βάσει των όρων της παρούσης σύµβασης, αρχίζει από τη στιγµή που θα λάβει την παρούσα υπογεγραµµένη από τον πελάτη καθώς και την ετήσια πληρωµή.
  24. Η Εταιρία δεν φέρει καµία ευθύνη αν για λόγους ανωτέρας βίας (όπως σεισµός, πληµµύρα, φωτιά, κεραυνός κ.ά.) δεν µπορεί να παρέχει τις υπηρεσίες της ή αν οι Δηµόσιες Αρχές άρουν τις εγκρίσεις ή απαγορεύσουν τη λειτουργία του ΚΛΣ, για οποιοδήποτε λόγο και αιτία.
  25. Ο πελάτης µετά από ενδελεχή έρευνα αγοράς αποφάσισε να γίνει συνδροµητής της Εταιρίας αναγνωρίζοντας το αληθές των άρτιων προδιαγραφών της Εταιρίας καθώς και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους σύνδεσης.
  26. Ο πελάτης παραιτείται από την άσκηση οποιουδήποτε ασφαλιστικού µέτρου ενώπιον των Δικαστηρίων σε βάρος της Εταιρίας και των εγκαταστάσεων αυτής.
  27. Καµία άλλη συµφωνία, προφορική ή µη, δεν ισχύει. Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωµα να τροποποιήσει τους γενικούς όρους του παρόντος, αρκεί κάθε τροποποίηση να περιλαµβάνεται στην ταχυπληρωµή που αποστέλλεται πριν την ανανέωση της συνδροµής ή/και στο παραστατικό που αποστέλλεται µετά την πληρωµή και ανανέωση. Όλοι οι όροι της παρούσης, που συνοµολογούνται ως σπουδαίοι και ουσιώδεις, γίνονται αµοιβαία αποδεκτοί από τους συµβαλλόµενους, θεωρούµενοι ως απολύτως δεσµευτικοί για την Εταιρία και τον πελάτη.
  28. Ο εγκαταστάτης είναι υπεύθυνος για την ορθότητα των στοιχείων του πελάτη (εκείνος παραδίδει τα στοιχεία στο ΚΛΣ).
  29. Το παρόν ακυρώνει κάθε προηγούµενη συµφωνία. Για κάθε διαφορά, αρµόδια είναι τα δικαστήρια των Αθηνών και εφαρµοστέο το Ελληνικό δίκαιο.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

  1. Στο πλαίσιο του παρόντος συµφωνητικού, η ATLAS SECURITY καθίσταται Υπεύθυνος Επεξεργασίας των Δεδοµένων, που ως πελάτες/συνδροµητές καταχωρείτε συµπληρώνοντας τη φόρµα Νέας σύνδεσης – Ανανέωσης µε τα προσωπικά Δεδοµένα σας, τα οποία είναι απολύτως απαραίτητα για την εξασφάλιση της τήρησης των όρων της παρούσας σύµβασης.
  2. Πρόσβαση στα Δεδοµένα σας αυτά έχει το απολύτως απαραίτητο υπαλληλικό προσωπικό της Εταιρίας, το οποίο έχει δεσµευτεί για την τήρηση της εµπιστευτικότητας των Δεδοµένων και οι συνεργαζόµενες µε αυτήν εταιρίες (εγκαταστάτες, εταιρίες λογιστικών και φορολογικών εργασιών, πάροχοι λογιστικών προγραµµάτων κ.α), οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδοµένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασµό της Εταιρίας και σύµφωνα µε τις εντολές της, µε σκοπό την υποστήριξη και εξυπηρέτηση της παρούσας σύµβασης.
  1. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρία διαφυλάσσει τον εµπιστευτικό χαρακτήρα των Δεδοµένων και δεν τα διαβιβάζει σε οποιονδήποτε τρίτο (φυσικό ή νοµικό πρόσωπο), παρά µόνο όπου αυτό προβλέπεται από το νόµο.
  2. Η Εταιρία διατηρεί τα Δεδοµένα σας για όσο χρονικό διάστηµα διαρκεί η παρούσα σύµβαση και για όσο χρόνο υφίσταται έννοµη υποχρέωση διατήρησης αυτών από την Εταιρία, εκτός εάν απαιτείται παράταση του χρόνου αυτού λόγω νοµικών αξιώσεων αυτής. Εν συνεχεία καταστρέφονται/ διαγράφονται και συντάσσεται πρωτόκολλο καταστροφής.
  3. Η Εταιρία λαµβάνει όλα τα κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά µέτρα ασφάλειας, τα οποία ελέγχει ανά τακτά χρονικά διαστήµατα, καθώς και τεχνολογικά πρότυπα σύµφωνα µε τους ισχύοντες νόµους και κανονισµούς, προκειµένου να διασφαλίσει την ασφαλή, ορθή χρήση και ακεραιότητα των Δεδοµένων, καθώς και να αποτρέψει µη εξουσιοδοτηµένη ή τυχαία πρόσβαση, επεξεργασία, διαγραφή, αλλοίωση ή άλλη χρήση αυτών.
  4. Έχετε δικαίωµα πρόσβασης διόρθωσης, διαγραφής, φορητότητας, περιορισµού της επεξεργασίας, εναντίωσης ή ανάκλησης της συγκατάθεσής σας για την επεξεργασία των προσωπικών δεδοµένων που διατηρεί η ATLAS SECURITY στα αρχεία της.
  5. Τα ανωτέρω δικαιώµατα µπορείτε να τα ασκήσετε αποστέλλοντας email στη διεύθυνση data@atlasecurity.gr.
  6. Σε περίπτωση άσκησης ενός εκ των ως άνω αναφεροµένων δικαιωµάτων εκ µέρους σας, η Εταιρία θα λάβει κάθε δυνατό µέτρο για την ικανοποίηση του αιτήµατός σας εντός (1) µηνός από την υποβολή και ταυτοποίησή σας, ενηµερώνοντάς σας γραπτώς για την ικανοποίηση του αιτήµατός σας, ή τους λόγους που εµποδίζουν την άσκηση του σχετικού δικαιώµατος, ή και την ικανοποίηση ενός ή και περισσότερων εκ των ως άνω αναφερόµενων δικαιωµάτων σας, σύµφωνα µε το ισχύον νοµοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο προστασίας των δεδοµένων προσωπικού χαρακτήρα.
  7. Τέλος, έχετε το δικαίωµα να προσφύγετε στην Αρχή Προστασίας Δεδοµένων Προσωπικού Χαρακτήρα για ζητήµατα που αφορούν την επεξεργασία προσωπικών σας δεδοµένων. Για την αρµοδιότητα της Αρχής και τον τρόπο υποβολής καταγγελίας, µπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της (www.dpa.gr → Τα δικαιώµατά µου → Υποβολή καταγγελίας), όπου υπάρχουν αναλυτικές πληροφορίες.

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΣΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙ TO KENTΡΟ ΛΗΨΗΣ ΣΗΜΑΤΩΝ

  1. Σήµα διάρρηξης χωρίς αφόπλιση του συναγερµού (OFF).
    Κλήση στην Άµεση Δράση (100) και στα τηλέφωνα ανάγκης το συντοµότερο δυνατόν
  2. Σήµα διάρρηξης µε αφόπλιση του συναγερµού (OFF) από χρήστη.
    Κλήση στοv χώρο για επιβεβαίωση ή/και αποστολή sms, όχι ενηµέρωση Άµεσης Δράσης (100)
  3. Σήµα προσωπικής απειλής.
    Κλήση στην Άµεση Δράση (100) και στα τηλέφωνα ανάγκης το συντοµότερο δυνατόν
  4. Σήµα προσωπικής απειλής µε αφόπλιση-ακύρωση (OFF), δηλαδή λάθος συναγερµός.
    Κλήση στοv χώρο για επιβεβαίωση ή/και αποστολή sms το συντοµότερο δυνατόν
  5. Σήµα πυρανίχνευσης.
    Κλήση σε Πυροσβεστική Υπηρεσία (199) και στα τηλέφωνα ανάγκης το συντοµότερο δυνατόν
  6. Σήµα πυρανίχνευσης µε αφόπλιση-ακύρωση (OFF), δηλαδή λάθος συναγερµός.
    Κλήση στοv χώρο για επιβεβαίωση ή/και αποστολή sms το συντοµότερο δυνατόν
  7. Σήµα ιατρικής ανάγκης.
    Άµεση ενηµέρωση στον θεράποντα ιατρό (εάν µας δοθεί τηλέφωνο) καθώς και στα τηλέφωνα ανάγκης το συντοµότερο δυνατόν
  8. Πτώση µπαταρίας (βοηθητικό-τεχνικό σήµα).
    Καταγραφή µόνο και κλήση ή/και αποστολή sms κατά περίπτωση, στον τεχνικό ή στον υπεύθυνο του χώρου το συντοµότερο δυνατόν
  9. Σήµα διακοπής 220V (βοηθητικό-τεχνικό σήµα).
    Καταγραφή µόνο και κλήση ή/και αποστολή sms κατά περίπτωση, στον τεχνικό ή στον υπεύθυνο του χώρου το συντοµότερο δυνατόν
  10. Αφόπλιση (OFF) υπό Απειλή.
    Κλήση στον χώρο για επιβεβαίωση και ταυτόχρονα κλήση στην Άµεση Δράση (100) και στα τηλέφωνα των υπευθύνων το συντοµότερο δυνατόν
  11. Μπλοκάρισµα πληκτρολογίου σε περίπτωση που κάποιος προσπαθεί να βρει τον κωδικό.
    Κλήση στα τηλέφωνα των υπευθύνων το συντοµότερο δυνατόν
  12. Μηνιαία κατάσταση σηµάτων της λειτουργίας του συστήµατος µε e-mail, εφόσον μας έχει δοθεί.
  13. Σε σήµα διάρρηξης από εξωτερικά αισθητήρια ενηµερώνεται µόνο ο Πελάτης µε sms ή e-mail ή τηλέφωνο.
  14. Στα προγράμματα ECO δεν περιλαμβάνονται ON-OFF-BYPASS.