Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility Συχνές ερωτήσεις | Atlas Security

Συχνές ερωτήσεις

Λύστε τις απορίες σας με ένα κλικ

Το σύστημα συναγερμού από μόνο του μπορεί να εξασφαλίσει ότι θα χτυπήσει ο συναγερμός σε περίπτωση που κάποιος επιχειρήσει να παραβιάσει τον προστατευόμενο χώρο. Η σύνδεση, ωστόσο, με ένα κέντρο λήψης σημάτων παρέχει αποτελεσματικότερη προστασία στον πελάτη και το χώρο του, καθώς για οποιοδήποτε συμβάν προκύψει, ενημερώνονται άμεσα οι Αστυνομικές Αρχές και φυσικά ο πελάτης, είτε βρίσκεται στο χώρο είτε όχι.

Το σύστημα μπορεί να ενεργοποιηθεί κανονικά και όταν ο πελάτης βρίσκεται μέσα στο χώρο (π.χ. το βράδυ) απομονώνοντας απλώς τα εσωτερικά ραντάρ έτσι ώστε να κινείται ελεύθερα. Ο χώρος συνεχίζει να προστατεύεται από τις μαγνητικές επαφές που είναι τοποθετημένες στις πόρτες και τα παράθυρα, καθώς επίσης και από την περιμετρική κάλυψη εάν έχουν τοποθετηθεί εξωτερικά ραντάρ. (π.χ. στο μπαλκόνι, στον κήπο κλπ)

Σε περίπτωση λάθος χειρισμού του συναγερμού, ο πελάτης παρακαλείται να καλεί στο κέντρο και να ενημερώνει τους χειριστές για το λάθος, δίνοντας πάντα τον κωδικό ασφαλείας με τον οποίο επικοινωνεί. Εφόσον είναι όλα εντάξει, οι χειριστές δεν προβαίνουν σε περαιτέρω ενέργειες και έτσι δίνουν άμεση προτεραιότητα στα επείγοντα περιστατικά που προκύπτουν.

Για λόγους ασφαλείας, κάθε συνδρομητής διαθέτει έναν μοναδικό τετραψήφιο αλφαριθμητικό κωδικό τον οποίο οι χειριστές ζητούν σε κάθε τηλεφωνική επικοινωνία, έτσι ώστε να είναι βέβαιοι ότι μιλάνε με τον πελάτη. Με τον κωδικό ασφαλείας ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να επικοινωνεί με το κέντρο ανά πάσα στιγμή και να ενημερώνεται για τα σήματα που στέλνει ο συναγερμός του. Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει ξεχάσει τον κωδικό του, θα πρέπει να επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν με τον τεχνικό του, προκειμένου να τον ανακτήσει. Σημείωση: Ο κωδικός ασφαλείας χρησιμοποιείται για την επικοινωνία και αναγνώριση του πελάτη από το κέντρο και σε κάθε περίπτωση διαφέρει από τον προσωπικό κωδικό που πληκτρολογεί ο πελάτης και ενεργοποιεί ή απενεργοποιεί το σύστημα συναγερμού του. Τον τελευταίο, τον γνωρίζει μόνο ο πελάτης και πρέπει να τον κρατάει κρυφό για την ασφάλειά του.

Σε περίπτωση που χτυπήσει ο συναγερμός και ο πελάτης δεν βρίσκεται στο χώρο για να τον αφοπλίσει, οι χειριστές καλούν αμέσως την Άμεσο Δράση έτσι ώστε να προβεί στο χώρο του πελάτη για επιτόπιο έλεγχο, και τον πελάτη στα τηλέφωνα ανάγκης που έχει δηλώσει. Ο πελάτης ενημερώνεται ακριβώς για το συμβάν (ποια ζώνη έδωσε το συναγερμό, εάν απάντησε κάποιος στο χώρο κλπ) ενώ σε περίπτωση επιβεβαίωσης της διάρρηξης από την αστυνομία ειδοποιείται ξανά.

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν μπορεί να βρει τον τεχνικό του για πρόβλημα που αντιμετωπίζει το σύστημα συναγερμού του, μπορεί να καλέσει στο κέντρο για να επιβεβαιώσει τα τηλέφωνα επικοινωνίας ή ακόμη να ζητήσει από τους χειριστές να προσπαθήσουν και οι ίδιοι να τον βρουν και να τον ενημερώσουν για το πρόβλημα.

Δεδομένου ότι τα σήματα μεταφέρονται στο κέντρο μέσω της τηλεφωνικής γραμμής του πελάτη, θα πρέπει να διασφαλίζεται ότι δεν δημιουργούνται προβλήματα που εμποδίζουν τη σωστή λειτουργία της. Προτού αλλάξει τηλεφωνικό πάροχο, ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με τον τεχνικό του και να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες τροποποιήσεις που χρειάζεται το σύστημα έτσι ώστε να επικοινωνεί αδιάλειπτα και χωρίς προβλήματα με το κέντρο.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, το σύστημα συναγερμού στέλνει τα σήματα στο κέντρο μέσω της τηλεφωνικής γραμμής του πελάτη. Έτσι, σε περίπτωση που αυτή κοπεί για οποιονδήποτε λόγο, το σύστημα αδυνατεί να στείλει σήματα στο κέντρο, παρά το γεγονός ότι ο συναγερμός λειτουργεί κανονικά στο χώρο και χωρίς γραμμή τηλεφώνου. Φυσικά, το πρόβλημα αυτό αντιμετωπίζεται με τη χρήση GSM (κινητού τηλεφώνου) ως εφεδρικό κανάλι επικοινωνίας, για την αποστολή των σημάτων στο κέντρο.

Σε περίπτωση που χτυπήσει ο συναγερμός και οι χειριστές δεν καλέσουν τον πελάτη για ενημέρωση, σημαίνει ότι το κέντρο δεν έχει λάβει σήμα από το σύστημα του πελάτη. Αυτό μπορεί να οφείλεται είτε σε πρόβλημα της τηλεφωνικής γραμμής (απλήρωτος λογαριασμός κλπ), είτε σε πρόβλημα του συστήματος συναγερμού (αλλαγή τηλεφωνικού παρόχου χωρίς να έχουν πραγματοποιηθεί οι απαραίτητες μετατροπές κλπ). Στη δεύτερη περίπτωση ο πελάτης θα πρέπει να μιλήσει με τον τεχνικό του για να αποκαταστήσει το πρόβλημα της επικοινωνίας, έτσι ώστε το κέντρο να λαμβάνει κανονικά τα σήματα και να προβαίνει στις απαιτούμενες ενέργειες.