Ό,τι χρειάζεται ο επαγγελματίας εγκαταστάτης

Η υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο, η πρόσβαση σε ειδικά προνόμια και η παροχή μέγιστης ποιότητας στην παροχή της υπηρεσίας σάς εγγυώνται την καλύτερη λύση για εσάς και τους πελάτες σας.

Καθημερινή ενημέρωση

 Κάθε συνεργάτης παραλαμβάνει καθημερινά, οποιασδήποτε μορφής αναφορά επιθυμεί, προκειμένου να έχει ολοκληρωμένη εικόνα για την κατάσταση των συστημάτων των πελατών του. Οι αναφορές περιλαμβάνουν:

  • Σήματα που έχει λάβει το κέντρο με όλες τις ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν
  • Περιπτώσεις πελατών με πρόβλημα επικοινωνίας για τουλάχιστον 30 ώρες (Σε περίπτωση μη επικοινωνίας, ο πελάτης ενημερώνεται με sms στο κινητό του)
  • Επιβεβαιωμένες διαρρήξεις από την Αστυνομία
24ωρη εξυπηρέτηση

Οι συνεργάτες μπορούν ανά πάσα στιγμή και όλο το 24ωρο να ζητήσουν πληροφορίες για το χειρισμό και τη λειτουργία του συστήματος οποιουδήποτε πελάτη τους και να επιλύσουν κάθε μορφής πρόβλημα είτε σε λειτουργικό είτε σε επιχειρησιακό επίπεδο. 

Γρήγορο και άμεσο service

Το τεχνικό τμήμα υποστήριξης / προγραμματισμού φροντίζει για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των συνεργατών και παρέχει:

  • Πλήρεις οδηγίες για προγραμματισμό συστημάτων μέσω download
  • Κατεύθυνση για συμβουλές για οποιοδήποτε πρόβλημα / τεχνικό ζήτημα μπορεί να προκύψει. Το τεχνικό τμήμα λειτουργεί καθημερινά 09:00-18:00 και Σάββατο 10:00-14:00.
Περιοδικές συναντήσεις

Μέριμνά μας είναι το κτίσιμο και η διατήρηση ενός ποιοτικού συστήματος υποστήριξης συνεργατών. Το δίκτυο συνεργατών μας αναπτύσσεται συνεχώς και επεκτείνεται σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας. Για αυτό τον λόγο, δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη γνώμη των συνεργατών μας, διοργανώνοντας περιοδικές συναντήσεις με σκοπό την ανταλλαγή απόψεων στα τρέχοντα ζητήματα του κλάδου μας. 

Η ATLAS Security από το 1991 μέχρι και σήμερα κατάφερε όχι μόνο να εμπνεύσει εμπιστοσύνη σε 30.000 συνδρομητές σε όλη τη χώρα, αλλά και να εδραιώσει τη θέση της ως Νο1 Κέντρο Λήψης Σημάτων Συναγερμού.